15 April 2011

UNTUK RAKYAT SARAWAK DAN RAKYAT MALAYSIA!!

RAKYAT SARAWAK!! Bukti ini bakal berlaku di Sarawak jika kamu semua benarkan PEMBANGKANG menjajah Negeri Bumi Kenyalang. Bukti ini bukan sahaja akan menekan rakyat, malah Sultan sendiri yang tidak pernah masuk campur hal Ehwal Kerajaan Negeri murka dengan PKR.

SELANGOR yang merupakan Negeri paling Maju dan Kaya di Semenanjung Malaysia, tidak sampai 3 tahun dijajah PAKATAN Pembangkang pimpinan PKR dan DAP, telah memusnahkan harta Rakyat Negeri itu.

SULTAN Selangor sendiri sudah isytihar murka terhadap Kerajaan Milik Pembangkang. Satu2 nya ASET RAKYAT SELANGOR iaitu Yayasan Selangor telah mengalami Defisit Perbelanjaan berjumlah lebih dari RM7 JUTA!! Jumlah Defisit Perbelanjaan TERTINGGI dalam sejarah Kerajaan Negeri Selangor. Jangka masa paling pendek. 2 tahun sahaja. Tak termasuk lagi tahun ini.

Ke mana belanja digunakan sehingga terlalu tinggi wang dikeluarkan? Ini wang rakyat Selangor. Sampaikan Sejarah baru telah berlaku di mana SULTAN Selangor terpaksa masuk campur urusan Kerajaan Negeri dan telah bertitah membatalkan hampir kesemua PROGRAM2 rasmi kerana SULTAN sendiri musykil perbelanjaan yang digunakan untuk program tersebut terlalu tinggi.

Adakah pernah kita melihat Yang Di Pertua Negeri campur tangan soal Kerajaan Negeri Sarawak pimpinan Pehin Seri Taib Mahmood sepanjang pemerintahan di Bawah BN? Bayangkanlah jika PKR atau DAP mengepalai Kerajaan Sarawak. Berapa banyak wang rakyat Sarawak yang akan dibelanjakan?

Negeri Selangor yang terkaya lagi termaju di Semenanjung ini menuju zaman kehancuran Rakyat. Adakah pengundi2 di Sarawak mahu lihat kesengsaraan berlipat ganda berlaku malah lama kelamaan merempat di Negeri sendiri?

Maka dengan ini,saya berharap kepada semua pengundi di serawak kursusnya yang akan menghadapi pilihan raya pada 16hb ini? akan memilih kerajaan yang menjiwai rakyat,bukan merosak dan menghancurkan rakyat dan juga Negara...

TEPUK DADA,TANYA SELERA ANDA SENDIRI DEMI GENERASI ANDA AKAN DATANG.....

TERIMA KASIH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan